۱۳۸۸ شهریور ۲۵, چهارشنبه

من دارم سه ماهه می شم







سلام!




ببخشید که این مدت هیچ مطلبی اینجا نذاشتم! من که خودم مشغول شیر خوردن و جیش کردن و پی پی کردن هستم و مامانم هم که مشغول شیر دادن به من و تمیز کردن و حمام کردن منه. اینه که اصلا وقت نداشتیم. الان عمه سانازم داره این مطالب رو مینویسه.




چند روز دیگه تابستان تمام میشه و من سه ماهه میشم. یه چند تا عکس از این سه ماه گذشته تو پست بعد از من میتونید ببینید و برای کامنت گذاشتن برای من میتونین اگه آدرس " جیمیل " دارین تو قسمت انتخاب نمایه از اون آدرس استفاده کنین. عمه ام قول میده به زودی سیستم کامنت ها رو بهتر کنه.

عکس این مطلب هم عکس مامان نسیم خوشگلمه یک ماه قبل از تولد من.












۱ نظر:

  1. چه عکس قشنگی!
    مثل عکسای مجله های مادرانه کودکانه س!
    بردیا با عمه ت از دنیایی که می بینی بیشتر حرف بزن تا بتونه زود به زود اینجا رو نو کنه(:

    پاسخحذف